در سبد خرید، اطلاعات مربوط به خدماتی را که انتخاب کردهاید، میتوانید وارسی کنید تا از درست بودن آن مطمئن شوید.
اگر ردیفی را میخواهید از سبد خریدتان حذف کنید، کنار آن تیک بزنید تا انتخابش کنید. سپس در قسمت زیر فهرست، روی کلید « حذف » کلیک کنید تا از سبد خریدتان حذف و اطلاعات بهنگام گردد.
توجه کنید که برای تغییر مشخصات خدماتی که در سبد خرید دارید، باید ابتدا آن را به روشی که در بالا گفته شد، حذف کنید و پس از آن، از بخش « جست و جو و انتخاب » در بالای صفحه، کار را ادامه دهید.
مانده اعتبار شما مبلغ، ریال و برای پرداخت این سبد، کافی میباشد. در صورت تمایل میتوانید اعتبار خود را افزایش دهید. افزایش اعتبار به روز رسانی اطلاعات
شرایط رزرو را در این بخش میتوانید به صورت کامل مطالعه فرمایید.
پس از آن باید با زدن تیک در محل مشخص شده، موافقت خود با شرایط رزرو را تایید کنید.
بدون قبول شرایط، گزینه پرداخت فعال نخواهد شد.
لطفا تمامی شرایط رزرو را با دقت مطالعه و برای ادامه، موافقت خود را با کلیک روی علامت تایید فرمایید.
:: شرایط و قوانین رزرو
لطفا در هنگام خرید دقت و توجه لازم را بفرمایید و به تعداد شبی که از اقامت خود مطمئن هستید خرید نمایید زیرا پس از خرید، امکان تغییر تاریخ یا لغو رزرو وجود ندارد و در صورت انصراف مهمان وجهی مسترد نخواهد شد.
هتل هیچگونه مسئولیتی در قبال لغو و یا تاخیر سفر مهمانان نداشته و در صورت عدم مراجعه مهمانان در روز مقرر، رزرو باطل گردیده و هیچ وجهی مسترد نمیگردد.
در صورتی که رزرو اتاق توسط آژانس انجام شده باشد، آژانس موظف است قبل از رزرو، به مسافر اعلام کند که رزرو کنسلی ندارد و مبلغ غیر قابل استرداد میباشد، در غیر این صورت، هتل مسئولیتی نخواهد داشت و عواقب آن بر عهده آژانس میباشد.
گواهی ذخیره اتاق به نام تقاضا کننده صادر می شود و غیر قابل انتقال به دیگری است.
در صورت ثبت رزرو به صورت گروهی، ثبت کننده رزرو (شخص یا آژانس) موظف است نام مهمان را در بخش مشخصات مهمان وارد کند و در صورتی که بیش از یک اتاق رزرو نموده، اسامی سایر مهمانان را در قسمت درخواست ویژه وارد کند تا شناسایی مهمان هر اتاق برای هتل مقدور گردد. در غیر این صورت، هتل از ارائه خدمات به مهمان معذور بوده و تمامی عواقب بر عهده ثبت کننده رزرو خواهد بود.
هتل در خصوص طبقه و نوع چیدمان تختهای اتاقها هیچگونه تعهد و مسئولیتی ندارد.
هتل فاقد آسانسور میباشد.
کشیدن سیگار و قلیان و پخت غذا در اتاقها ممنوع میباشد.
شماره تماس مهمان جهت هماهنگی رزرو و استقبال الزامی است. درخواست استقبال باید تا حداکثر یک روز قبل از ورود مهمان به هتل اعلام شود. هتل نسبت به قبول درخواست استقبال برای رزروهای به مدت یک شب، تعهدی ندارد.
رزرو کننده متعهد است ساعت و شماره پرواز را هنگام رزرو ثبت کند. در غیر این صورت، ترانسفر استقبال برای مهمان انجام نخواهد شد.
آخرین سرویس استقبال و ترانسفر فرودگاهی تا قبل از ساعت ۱۱ شب انجام میشود و پس از این ساعت، انتقال به هتل به عهده خود مهمان خواهد بود. ضروری است آژانسهای همکار این موضوع را قبل از انجام رزرو به مهمان اعلام نمایند، در غیر این صورت عواقب آن به عهده آژانس خواهد بود.
جهت هماهنگی ترانسفر استقبال با شماره 09361563126 تماس بگیرید.
تحویل اتاق در روز ورود ساعت 14 و تخلیه در روز آخر ساعت 12 ظهر میباشد.
دو کودک زیر چهار سال، یک نفر بزرگسال محسوب میشود و هر کودک بالای چهارسال یک نفر بزرگسال محسوب میشود.
همراه داشتن یک کارت شناسایی معتبر از هر مهمان الزامی میباشد. زوجین محترم نیز حتما مدرک مبنی بر محرمیت به همراه داشته باشند.
صدور گواهی ذخیره اتاق به منزله قبولی تمام مقررات مندرج در این قرارداد میباشد که تعهدات و رعایت آن از طرف میهمانان محترم الزامی است.
چنان چه کلید « تسویه و پرداخت » فعال نیست، نشانه آن است که مراحل را به صورت کامل انجام ندادهاید.
اگر در زیر این ناحیه، در کنار عنوان مراحل، علامت ! میبینید، یعنی باید آن را کامل کنید. روی عنوان مربوطه کلیک کنید تا به آن مرحله بازگردید.
چنان چه کلید « تسویه و پرداخت » فعال است، با کلیک روی آن، به درگاه بانک منتقل خواهید شد.
توجه کنید که پس از پرداخت اینترنتی وجه، باید منتظر بمانید تا مجددا به این سایت انتقال داده شوید و صفحه « گواهی رزرو و تکمیل اطلاعات » را ببینید.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، همکاران ما از راه تماس با بخش رزرواسیون هتل، به صورت ۲۴ ساعته و در طول ۷ روز هفته و در تمامی روزهای عادی و تعطیل، آماده پاسخگویی و راهنمایی شما میباشند.